Hej Wszystkim!
Mam takiego Superba II FL 2.0 TDI CFGB 170KM DSG 6 BIEGÓW tzw. "mokra" symbol DQ250 (PPX), produkcja 2014r, kolor LF7Y-F6F6.
Dane do sprawdzania gdzie tam sobie kto życzy:
Wersja Ambition z "dodatkami"
1 rej. 15.10.2014
nr rej. KOL 05329
VIN: TMBNF73T8F9024876
OC do 29.04.2024,
Przegląd techniczny na SKP: do 14.10.2024
Historia auta:
Przebieg ponad 345kkm
Kupiona przy 185kkm, 30 kwietnia kończy się 5 lat jak ją mamy, kupiona "po sąsiedzku" od firmy usługowej SFG Glass na ul. K. Wielkiego w Olkuszu, która wzięła z salonu polskiego w leasing, potem go wykupiła i następnie sprzedała nam. Auto kupione przez moją Żonę/na nią ubezpieczone (w Olkuszu niższe składki niż w Krakowie) ale tylko ja jeżdżę od zakupu. Nie przerejestrowane na Żonę bo nie było wtedy z obowiązku itp. (czyli w CEPIK widnieje w/w firma).
Będę mieć przy sobie faktury do większości z poniższych napraw/ wymian m.in rozrządów, hamulców, termostatów, opon, dwumasy:
342 951 km - wymiana tarcz i klocków Przód Bosch, zacisk PT, 2 linki ham. termostat główny, olej (Valvoline 5w30 SYNPOWER XL-III) + 4 filtry
337 718 km - wymiana rozrządy pompy i termostatu DSG
326 200 km - olej silnikowy (PMO Extreme 5w30 prawdziwy syntetyk na bazie PAO) + filtr Bosch
326 000 km - Mechanizm wycieraczek przód - zamiennik BLIC
322 400 km - 2 jarzniki ksenonowe D3S - Ori VW (wymieniłem oba naraz aby świeciły tak samo)
318 610 km - (czerwiec 2023) - olej Febi w DSG+filtr (zmieniałem co~ 50-60kkm)
305 730 km (27 grudnia 2022) - nowe opony zimowe Dębica Frigo HP2 225/45/17
Dawniej: 2 piasty przód 1 tył, zacisk kam LT, linki ham.l akumulator Varta, grudzień 2021.; chłodnica klimy, jakieś łączniki stab. tuleje wahacza itp.
Przy 185kkm (maj 2019) (po zakupie auta) - koło dwumasowe i rozrząd z pompą cieczy chłodzącej.
Mam też wyciąg z cyfrowej ks. serwisowej ASO - od nowości do 2017.02. (do wglądu - można sobie samemu zamówić od ludzi na grupach taki wyciąg za ~80zł)
Wyposażenie:
- Bi-Ksenony skrętne (AFS)+LED+p.mgielne halogenowe z doświetl. zakrętów; tylne lampy z LED;
- klimatyzacja automat. 2-strefowa;
- 5 poduszek i 2 podwójne kurtyny;
- multifunkcyjna kierownica 3-ramienna skórzana z łopatkami DSG;
- komp.pokład. MFA sterowany z kierownicy;
- funkcje Coming/Leaving Home i szereg innych;
- podgrzewana szyby przód! i tył;
- czujniki zmierzchu i deszczu;
- podgrzewane fotele przód;
- elektrycznie podgrzewane/regul./składane/podświetlane lusterka;
- czujniki parkowania przód i tył;
- oryg. podświetl. LED 4 klamek wewn.;
- chłodzony i podświetlany duży schowek przed pasażerem;
- chłodzony i podświetlany schowek w podłokietniku przednim;
- radio/navi Amundsen+ BT/CD/SD/AUX;
- elektryczne siłowniki bagażnika;
- tempomat;
- Start/Stop (wyłączany);
- system pomiaru ciśnienia w oponach - TPMS;
- ESP, ASR, ABS;
- przycisk Start/Stop (zawsze wyłączam po uruchomieniu silnika)
- aluminiowe relingi;
- przyciemniane szyby tylne boczne i tylna;
- koło pełnowymiarowe, podnośnik, klucz, hak, gaśnica, trójkąt, apteczka;
- oryg. gumowa mata i lampka w bagażniku;
- parasolka;
- 16 kieszeni/schowków.
Auto ma swój wiek i jakość Skody i przebieg więc nie jest ideałem.
Typowe uszkodzenia w tym modelu:
- rolka lewa kierownicy - ale działa (nie zaryzykuję demontażu kierownicy i ew uszkodzeń np taśmy do kierownicy),
- żeberko lewej żaluzji od środkowego nawiewu (naprawa/kupić używkę i wymienić/zostawić),
- schodzenie chromu z przycisku dźwigni zm. biegów i z ramki wokoło (kupiłem już przycisk ori w ASO ~55zł - tylko wymiana)
- lewa żarówka w lamce oświelenia kabiny przód nie zaświeca się ale po naciśniećiu przycisku zaświeca się (wg internetów - jakaś przerwa ścieżki drukowanej w środku do naprawy przez człowieka z lutownicą).
- korozja punktowa: na masce pod logo, na narożniku nad lampą lewy tył + ukruszenie lampy na dole, nadkole lewy tył, na klapie:w miejscu lampki tablicy oświetlenia + 2 malutkie punkty,
- tylny zderzak też ma ślady otarć (ktoś to zrobił na parkingu i się nie przyznał),
Można to zrobić (trzeba mieć czas, części, ew. narzędzia do demontażu, chęci i cierpliwość). Da się z tym żyć, ew. ktoś poszuka na necie części używane i powymienia. Zostawiam to nowemu właścicielowi.
Szkodowość za mojej kadencji (za 1 właściciela - nic mi nie wiadomo/nie mówił ale nie ręczę za niego):Przy ~308500 km w styczniu 2023 r wioząc Córkę na 100-dniówkę wpadłem w dziurę na drodze gminnej, przeciąłem oponę. Po telu do Assisance i jeździe na lawecie na parking "mojego" warszatu w Olkuszu (nikt - 4 osoby przygodne + laweciarz nie dały rady okręcić 1 śruby). Rano zamówiono identyczną oponę założono i autem pojechałem do pracy. Ale niezbyt prosto jechało więc zgłosiłem szkodę. Po wizycie likwidatora który stwierdził uszkodzenie: opony (miałem ją w bagażniku), alufelgi, pęknięcia okładziny na zderzaku (powstało w dniu słynnych wyborów Dudy w 2020r.) nie połasiliśmy się na śmieszny kosztorys likwidatora TU na ~2930zł (mam go do wglądu) w porównaniu z finalnym kosztem wynoszącym ~7800zł. Finalnie - wszystko co zakwalifikowano do naprawy czyli: alufelga, okładzina zderzaka, nadkole i zbiornik płynu + geometria: było zrobione bezgotówkowo z AC w ASO Interauto Skoda Kraków, ul. Kocmyrzowska 1. Kosztorys ponaprawczy - mam (można zweryfikować w w/w ASO - zakładam, że musiałbym być).
Auto stoi do obejrzenia Olkusz (tam mieszkam).
Cena dla OCP: 35500 zł
Jeśli ktoś będzie zainteresowany "rzucić okiem" to zapraszam do kontaktu.
Link do ogłoszenia: sprzedajemy.pl/prywatny-superb-170km-dsg-2014-polsalon-olkusz-4-6bea9f-nr69415159
Zdjęcia filmy SIIFL - opis foto filmy – Dysk Google
A powód sprzedaży??? Kupiłem S3FL (czyli 11 Kura w życiu) i S2FL stoi i czeka na nowego właściciela...
zapraszam
tel. 726-030-326 [email protected]
Jurek
S2FL.jpg
Mam takiego Superba II FL 2.0 TDI CFGB 170KM DSG 6 BIEGÓW tzw. "mokra" symbol DQ250 (PPX), produkcja 2014r, kolor LF7Y-F6F6.
Dane do sprawdzania gdzie tam sobie kto życzy:
Wersja Ambition z "dodatkami"
1 rej. 15.10.2014
nr rej. KOL 05329
VIN: TMBNF73T8F9024876
OC do 29.04.2024,
Przegląd techniczny na SKP: do 14.10.2024
Historia auta:
Przebieg ponad 345kkm
Kupiona przy 185kkm, 30 kwietnia kończy się 5 lat jak ją mamy, kupiona "po sąsiedzku" od firmy usługowej SFG Glass na ul. K. Wielkiego w Olkuszu, która wzięła z salonu polskiego w leasing, potem go wykupiła i następnie sprzedała nam. Auto kupione przez moją Żonę/na nią ubezpieczone (w Olkuszu niższe składki niż w Krakowie) ale tylko ja jeżdżę od zakupu. Nie przerejestrowane na Żonę bo nie było wtedy z obowiązku itp. (czyli w CEPIK widnieje w/w firma).
Będę mieć przy sobie faktury do większości z poniższych napraw/ wymian m.in rozrządów, hamulców, termostatów, opon, dwumasy:
342 951 km - wymiana tarcz i klocków Przód Bosch, zacisk PT, 2 linki ham. termostat główny, olej (Valvoline 5w30 SYNPOWER XL-III) + 4 filtry
337 718 km - wymiana rozrządy pompy i termostatu DSG
326 200 km - olej silnikowy (PMO Extreme 5w30 prawdziwy syntetyk na bazie PAO) + filtr Bosch
326 000 km - Mechanizm wycieraczek przód - zamiennik BLIC
322 400 km - 2 jarzniki ksenonowe D3S - Ori VW (wymieniłem oba naraz aby świeciły tak samo)
318 610 km - (czerwiec 2023) - olej Febi w DSG+filtr (zmieniałem co~ 50-60kkm)
305 730 km (27 grudnia 2022) - nowe opony zimowe Dębica Frigo HP2 225/45/17
Dawniej: 2 piasty przód 1 tył, zacisk kam LT, linki ham.l akumulator Varta, grudzień 2021.; chłodnica klimy, jakieś łączniki stab. tuleje wahacza itp.
Przy 185kkm (maj 2019) (po zakupie auta) - koło dwumasowe i rozrząd z pompą cieczy chłodzącej.
Mam też wyciąg z cyfrowej ks. serwisowej ASO - od nowości do 2017.02. (do wglądu - można sobie samemu zamówić od ludzi na grupach taki wyciąg za ~80zł)
Wyposażenie:
- Bi-Ksenony skrętne (AFS)+LED+p.mgielne halogenowe z doświetl. zakrętów; tylne lampy z LED;
- klimatyzacja automat. 2-strefowa;
- 5 poduszek i 2 podwójne kurtyny;
- multifunkcyjna kierownica 3-ramienna skórzana z łopatkami DSG;
- komp.pokład. MFA sterowany z kierownicy;
- funkcje Coming/Leaving Home i szereg innych;
- podgrzewana szyby przód! i tył;
- czujniki zmierzchu i deszczu;
- podgrzewane fotele przód;
- elektrycznie podgrzewane/regul./składane/podświetlane lusterka;
- czujniki parkowania przód i tył;
- oryg. podświetl. LED 4 klamek wewn.;
- chłodzony i podświetlany duży schowek przed pasażerem;
- chłodzony i podświetlany schowek w podłokietniku przednim;
- radio/navi Amundsen+ BT/CD/SD/AUX;
- elektryczne siłowniki bagażnika;
- tempomat;
- Start/Stop (wyłączany);
- system pomiaru ciśnienia w oponach - TPMS;
- ESP, ASR, ABS;
- przycisk Start/Stop (zawsze wyłączam po uruchomieniu silnika)
- aluminiowe relingi;
- przyciemniane szyby tylne boczne i tylna;
- koło pełnowymiarowe, podnośnik, klucz, hak, gaśnica, trójkąt, apteczka;
- oryg. gumowa mata i lampka w bagażniku;
- parasolka;
- 16 kieszeni/schowków.
Auto ma swój wiek i jakość Skody i przebieg więc nie jest ideałem.
Typowe uszkodzenia w tym modelu:
- rolka lewa kierownicy - ale działa (nie zaryzykuję demontażu kierownicy i ew uszkodzeń np taśmy do kierownicy),
- żeberko lewej żaluzji od środkowego nawiewu (naprawa/kupić używkę i wymienić/zostawić),
- schodzenie chromu z przycisku dźwigni zm. biegów i z ramki wokoło (kupiłem już przycisk ori w ASO ~55zł - tylko wymiana)
- lewa żarówka w lamce oświelenia kabiny przód nie zaświeca się ale po naciśniećiu przycisku zaświeca się (wg internetów - jakaś przerwa ścieżki drukowanej w środku do naprawy przez człowieka z lutownicą).
- korozja punktowa: na masce pod logo, na narożniku nad lampą lewy tył + ukruszenie lampy na dole, nadkole lewy tył, na klapie:w miejscu lampki tablicy oświetlenia + 2 malutkie punkty,
- tylny zderzak też ma ślady otarć (ktoś to zrobił na parkingu i się nie przyznał),
Można to zrobić (trzeba mieć czas, części, ew. narzędzia do demontażu, chęci i cierpliwość). Da się z tym żyć, ew. ktoś poszuka na necie części używane i powymienia. Zostawiam to nowemu właścicielowi.
Szkodowość za mojej kadencji (za 1 właściciela - nic mi nie wiadomo/nie mówił ale nie ręczę za niego):Przy ~308500 km w styczniu 2023 r wioząc Córkę na 100-dniówkę wpadłem w dziurę na drodze gminnej, przeciąłem oponę. Po telu do Assisance i jeździe na lawecie na parking "mojego" warszatu w Olkuszu (nikt - 4 osoby przygodne + laweciarz nie dały rady okręcić 1 śruby). Rano zamówiono identyczną oponę założono i autem pojechałem do pracy. Ale niezbyt prosto jechało więc zgłosiłem szkodę. Po wizycie likwidatora który stwierdził uszkodzenie: opony (miałem ją w bagażniku), alufelgi, pęknięcia okładziny na zderzaku (powstało w dniu słynnych wyborów Dudy w 2020r.) nie połasiliśmy się na śmieszny kosztorys likwidatora TU na ~2930zł (mam go do wglądu) w porównaniu z finalnym kosztem wynoszącym ~7800zł. Finalnie - wszystko co zakwalifikowano do naprawy czyli: alufelga, okładzina zderzaka, nadkole i zbiornik płynu + geometria: było zrobione bezgotówkowo z AC w ASO Interauto Skoda Kraków, ul. Kocmyrzowska 1. Kosztorys ponaprawczy - mam (można zweryfikować w w/w ASO - zakładam, że musiałbym być).
Auto stoi do obejrzenia Olkusz (tam mieszkam).
Cena dla OCP: 35500 zł
Jeśli ktoś będzie zainteresowany "rzucić okiem" to zapraszam do kontaktu.
Link do ogłoszenia: sprzedajemy.pl/prywatny-superb-170km-dsg-2014-polsalon-olkusz-4-6bea9f-nr69415159
Zdjęcia filmy SIIFL - opis foto filmy – Dysk Google
A powód sprzedaży??? Kupiłem S3FL (czyli 11 Kura w życiu) i S2FL stoi i czeka na nowego właściciela...
zapraszam
tel. 726-030-326 [email protected]
Jurek
S2FL.jpg